برای شروع هر کسب و کار حرفه ای اولین کاری که باید انجام دهیم اجاره یک دفتر کار می باشد، برای کسب و کارها انواع گوناگونی از دفتر کار وجود دارد. هنگام راهاندازی یک کسب و کار یکی از نخستین تصمیمهایی که باید بگیرید این است که کدام یک از این دفترها مناسب فعالیت و بودجه شماست.
دفتر خانگی
برای کسب و کارهای جدید و استارت آپ ها
دفتر خانگی یکی از سادهترین و ارزانترین راههای شروع فعالیتشان است.
میتوانید بخشی از خانهتان را به دفتر کارتان تبدیل کنید. از جمله معایبش
این است که فضایتان محدود است و ممکن است با وجود افراد دیگر در خانه قادر
به تمرکز کافی نباشید. اما برای آن دسته از افرادی کهکسب و کار جدیدی
را راهاندازی کردهاند و هنوز در پی منابع مالی یا وام هستند و قادر به
اجاره دفتر کار نیستند یکی از کاربردیترین انواع دفتر است.
اجاره دفتر کار مجازی
دفترهای مجازی به دلیل هزینه پایین و وجهه حرفهای که به کسب و کار میبخشند
به یکی از گزینههای محبوب این روزها تبدیل شدهاند، چرا که تنها با
پرداخت بخش کوچکی از هزینههای چرخاندن و اجاره یک دفتر کار میتوان از
تمام امکانات آن بهره برد. اما دفتر مجازی چیست؟ دفتر مجازی در واقع به مجموعهای از خدمات از جملهتلفن گویا، منشی حقیقی و فضای اداری گفته میشود. تلفن گویا: بدون نیاز به هیچ گونه نرمافزار و سختافزار خاصی، تنها با اشتراک دریکی از بستههای تلفن گویای «دفتر شما» میتوانید از این سرویس بهرهمند شوید و به کسب و کارتان وجههای حرفهای ببخشید. شمارهای را از بین هزاران شماره با پیش شماره ۲ انتخاب میکنید و با ضبط پیام صوتی تلفن گویای
خود را راهاندازی میکنید. وقتی مشتری با شماره شما تماس میگیرد، به فرد
مورد نظر هدایت میشود و تماس به شماره تلفن ثابت یا همراه آن شخص وصل
میشود.
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر